niedziela, 28 stycznia 2018

Teatr 21

Moja córka wraz z przedszkolem idzie 28 lutego na SUPER  spektakl:

Ja jestem ja - teatru 21 więcej tutaj.

Spektakl, którego bohaterem jest mały kolorowy zwierz. Co to za zwierzak? Trudno powiedzieć. Dowiedzą się za miesiąc. Może mi Zozo opowie, ba na pewno mi opowie a ja muszę się skupic aby wszystko "wyłapac":)

Nie znacie teatru 21? Polecam gorąco. Teatr 21 istnieje 13 lat. Aktorami są młode osoby z zespołem Downa i autyzmem. Spektakle Teatru 21 można było oglądać w warszawskich teatrach (Dramatyczny, Studio, Powszechny, Nowy, Baj, Soho), Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN oraz Instytucie Teatralnym im. Zbigniewa Raszewskiego.

Aktualnie teatr wystawia wspomniany wyżej "Ja jestem Ja" przeznaczone dla widzów od 5 roku życia oraz "Superspektakl" od lat 13. Tu punktem wyjścia jest temat superbohaterów. Jak dobrze pójdzie pójdziemy na niego z Panną O:). Wy też idzcie, warto zobaczyc ludzi "niecierpiących na zespół Downa"...

 



1 komentarz: