czwartek, 14 listopada 2019

Zrzutka na Zojutka

Proszę, pomóż mi mówić

Cześć, nazywam się Zoja. Mam 6 lat.  Mam też własny zespół chociaż nie wiem czemu nazywają go zespołem Downa. Moja mama pomyślała, że taka zbiórka w pomagam.pl przyśpieszy moją terapię. Bardzo chcę móc komunikować się z innymi. Dużo rozumiem ale nie mówię. Zrobili mi dużo badań ale nadal niewiedzą dlaczego. W ubiegłym miesiącu w Międzynarodowym Centrum Słuchu w Kajetanach pani specjalistka uznała, że powinnam mieć terapię Tomatisa. Zapisali mnie na nią tylko, że czas oczekiwania to 2 lata. Gdybyśmy zebrali 4150 zł na pierwszy etap terapii moglibyśmy zacząć już jutro. 

Chodzę regularnie do neurologopedy, fizykoterapeuty, psychologa. Mam terapię metodą krakowską.  I jak się okazało wydałam już w tym roku wszystkie pieniądze jakie miałam z 1% i od rodziców na swoje terapie. Mama pomyślała, że może pomożecie mi. 

BARDZO CHCĘ MÓC POWIEDZIEĆ WAM WSZYSTKO CO WIDZĘ I CO CZUJĘ. Powiedzieć mojej rodzinie, że ją kocham. Wiem, że to czują tylko móc mówić to prawdziwa super moc wg. mnie. 

Dziękuję za każdą pozytywną myśl, za każdą złotówkę, za przekazanie dalej.

Zojka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz