piątek, 23 grudnia 2016

Życzenia, które znajdziesz pod naszą choinką


Nie jestem dzieckiem Gorszego Boga, nie patrz na mnie z litością lub obrzydzeniem. 

Moja mama nie czuje się winna, że taką mnie urodziła. Nie obmawiaj ją za plecami, że była "za stara" na dziecko lub o siebie niedbała. 

Moja siostra jest dla mnie największym autorytetem. Nie patrz na nią z politowaniem lub żalem. 

Nie wstydź się gdy Twoje dzieci chcą się przyjaźnic z nią i ze mną. Pomyśl jak wiele mogą zyskac dzięki tej relacji.

Nie bądź zażenowana gdy nie umiem powiedziec "dziękuję", "proszę", "przepraszam" popatrz jak cudownie umiem to pokazac.
Janusz Korczak, którego mama nam czasem czyta napisał, że: "Nie wolno zostawiać świata takim, jakim jest." Nie odwracaj głowy ode mnie i mnie podobnych a także naszych rodzin. Zaskoczymy Cię, jak łatwo osiągnąc pełnię szczęścia w czymś co w Twoim pojęciu może byc środkiem piekła. 
Uśmiechaj się zawsze i wszędzie.  Ja zawsze się uśmiecham! Bo gdy ja się uśmiecham to uśmiechnie się ze mną cały świat. To też powiedział pan Korczak. Bardzo mądry facet, jak mówi o nim mama. 

TO Moje życzenia pod choinkę:) 

ZOJEK...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz