niedziela, 16 lipca 2017

Za życiem i co z tego?

Co do ustawy "za życiem", o której niedawno pisałam odsyłam do strony zespółdowna, gdzie toczy się na ten temat dyskusja od ubiegłego tygodnia.  Osobiście postanowiłam wypowiedzieć się za pomocą nowych technologii i ze strony http://www.zazyciem.mrpips.gov.pl/konsultuj-projekt, chciałąm ściągnąć projekt i wnikliwie go przeczytać.

Prześlij propozycje zmian w projekcie

Konsultacja dotyczy: Projektu ustawy z dnia 27 marca 2017r., o zmianie niektórych ustaw w związku z realizacją programu "Za życiem" wraz z uzasadnieniem POBIERZ

 
Niestety próba pobrania się nie powiodła. Dostałam komunikat. 

Error 404

Woops. Looks like this page doesn't exist.

No właśnie...nie egzystuje opcja wypowiedzi dla "zwykłych ludzi", można by mieć takie podejrzenie. Zostaje mi poczytać zgłoszone już uwagi tutaj: http://www.zazyciem.mrpips.gov.pl/zgloszone-uwagi 

Z wieloma się zgadzam. Odnośnie kryterium dochodowego czy możliwości "odsapnięcia" rodziców. Warto czytać, szkoda tylko, że się wypowiadać nie da i na spotkania umówic się też nie da...ech...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz